‹‹ Zpět na výpis epizod 8. listopadu 2018

#011 – Jak se stavěl Smartlook

Z Petra Janošíka jsem dostal unikátní informace o tom, jak vznikl Smartlook a jak probíhala jeho expanze na zahraničních trzích.

Přihlas se k odběru: iTunesPocket Casts | Tunein | StitcherRSS

Co se dozvíš?

  • Proč byl nejdříve Smartlook 10 měsíců zadarmo a jak se jim podařilo překlopit uživatele na platící zákazníky.
  • Na jaké zahraniční trhy se soustředili a jakou taktiku zvolili při expanzi
  • Co dělali s penězmi, které dostali v rámci Donate (propili je…)

Vyzkoušej Smartlook na 30 dní zdarma.

Další články o Smartlook a podcast najdeš zde.

Použitá hudba:

 

 

David Lörincz
Specialista na výkonnostní Facebook reklamu, majitel dvou certifikací od Facebooku a zakladatel portálu Modrá krev. Žije tam, kde je zrovna teplo. Aktuálně v Thajsku.