Hovory s Davidem každých 14 dní v úterý od 10:00.
Mezi členy klubu jsou lidé z digitálních agentur, podnikatelé, markeťáci a freelanceři.
Podnikatelé mi často říkají, že na to nemají čas, že nerozumí tolik technickým věcem, že nestudovali marketing a nemají zkušenosti. Že Meta reklama už nefunguje, jako dřív. A mají pravdu. Ve všem. Meta reklamu už nemůžou dělat amatéři. Jejich strategie a taktiky jsou zastaralé a na vše jsou sami. Neví, co funguje konkurenci ani ostatním inzerentům.
V roce 2013 – 2018 někdy stačilo bouchnout do tlačítka BOOST a pokud jste měli dobrý produkt, tak se noví zákazníci jen hrnuli. Ale tak to funguje s každou reklamní sítí. Možná si vzpomínáte, jak skvěle fungovaly Google Ads v roce 2005. Dnes zaplatíte za návštěvníka v ČR běžně přes 20 Kč. A tam směřuje i Meta.
Pokud porozumíte principům Facebooku a tomu, tak můžete stále dosahovat skvělých výsledků.
V téhle kampani jsem získal přes 11 895 návštěvníků a za jednoho zaplatil 0,6 Kč v B2B segmentu. Jasně, je to extrém, ale dobře to ilustruje možnosti.
Návštěvníci jsou fajn, ale důležité jsou prodeje.
Jeden z členů Modrého klubu, který má módní e-shop získal za 7 dní díky jedné kampani 610 objednávek, 419 316 Kč obrat s ROAS > 5.
U dalšího příkladu jsem váhal, zda to mám vůbec ukazovat. Jestli mi lidé neřeknou, že si vymýšlím. Agentura svému klientovi vydělala 6 051 € uprostřed okurkové sezóny. ROAS 15.
Meta reklamě se věnuji již od roku 2011 a viděl jsem již mnohé. Obrat přes 1 milión Kč za 1 den. Prodat 5 000 knih dříve, než se kniha vytiskla nebo ztrojnásobit obraty za pár dnů, když uplatnili rady, které ode mě získali.
Modrý klub jsem otevřel, abych pomohl více lidem. Nikoliv jen těm pár, kterým bych spravoval reklamu sám.
Podpora, vzdělání a přímá pomoc od jedniček na trhu.
Každých 14 dní se potkáte na Zoomu s Davidem Lörinczem nebo Zdeňkem Polanskym a můžete se jich zeptat na cokoliv ze strategie, optimalizace či kreativy. Často také budou mít připravené téma v rámci prezentace na začátk hovoru.
Dozvíte se, které novinky mohou ovlivnit výsledky vašich kampaní a jak se na ně připravit.
V členské sekci najdete 300+ tréninků a rozhovorů s profesionály.
Ihned také získáte přístup k záznamu 70+ hovorů, ve kterých najdete exkluzivní informace.
Na otázky odpovídáme také v uzavřené skupině na Facebooku.
Získejte nejlepší vzdělání, podporu a pomoc od jedniček na trhu a zlepšete výsledky vašich kampaní v reklamní síti Meta (dříve Facebook).
Měsíční předplatné, které se automaticky prodlouží na další období. Členství je možné kdykoliv ukončit.